اشلی یانگ قرارداد جدید 3 ساله ای را با منچستریونایتد امضا کرده است.طرفداری- به گزارش سایت Sky Sports، اشلی یانگ قراردادش را به مدت 3 سال با منچستریونایتد تمدید کرد. طبق این قرارداد، یانگ تا سال 2018 در اولدترافورد خواهد ماند و در صورت توافق طرفین می تواند برای یک سال دیگر نیز قراردادش را تمدید کند. یانگ پس از تمدید قرارداد با منچستریونایتد گفت:از این که قرارداد جدید را امضا کرده ام، خوشحال هستم. وضعیت روحی تیم بسیار خوب است و همه ما می خواهیم کاری کنیم که فصل جدید، فصلی به یاد ماندنی باشد. تمام چیزی که من همیشه خواسته ام، فوتبال بازی کردن بوده است و ا منچستر یونایتد بهترين تيم دنيا...
ما را در سایت منچستر یونایتد بهترين تيم دنيا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: پنجشنبه 18 شهريور 1395 ساعت: 3:33